Tuesday, March 27, 2007

Them's the br(e)akes!

Nuvel. Her bor man i Norges hovedstad og er nermest sulteforet på god live-musikk utenfor festival-månedene, så klarer plutselig bookingfolk rundt omkring å klemme inn et staselig antall "must see"-konserter i løpet av to vår-måneder 2007 (selv om Arcade Fire ble avlyst).

Men ikke nok med det; man har i tillegg klart å booke tre, 3!!!, meget hederlige band på en og samme dag, nærmere bestemt 12. april. Jeg skulle ønske at det hadde vært litt spredning på disse, så jeg hadde kunne fått med meg alle, men men. Jeg får heller glede meg over mangfoldet (har da også sett to av disse tre før).

Det blr selvfølgelig Boots Rileys latterlig gode The Coup på meg, men alle er verd å få med seg. Bare så det er sagt, jeg står ikke inne for alle lettvint-vendingene i infoskriveriene på de respektive nettsidene.

Forresten: the Who, Velvet Revolver, Beastie Boys, og Turboneger - er Quartfestivalen den nye Norwegian Wood?

No comments: